Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Системність у навчанні творчого розповідання (23651)
Структура інтелекту Дж. Гілфорда (11393)
Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення (16622)
Сучасний зміст екологічного виховання (23349)
Гра-стратегія, як засіб формування творчої особистості (10384)
Що таке обдарованість? (8808)
Виховання людяності: програмні вимоги (15586)
Роль дорослого в розвитку творчих ігор (9213)
Підготуйте дитину до дитячого садка (10082)
Хто такі діти "Індиго"? Як взаємодіяти з ними? (4985)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


Субота, 25.11.2017, 02:56
Головна » Консультації

Всього матеріалів в каталозі: 53
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

Концептуальні засади модернізації дошкільної освіти в Україні передбачають реалізацію головного принципу Базового компонента — впровадження в життя особистісно орієнтованої моделі освіти.
Ніхто сьогодні не заперечуватиме проти доцільності та актуальності такого підходу. Але для того, щоб працювати по-новому, потрібні глибокі знання психології дитини, вміння враховувати особливості кожного вихованця з тим, щоб виробити справді індивідуальний підхід до нього...
Статті по вихованню | Переглядів: 7343 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Розвиток креативності — одне з важливих завдань Базової програми. Як його реалізовувати у мовленнєвій діяльності? Як запалити у дитини вогник творчого розповідання?
Проблема розвитку словесної творчості завжди була однією з найбільш актуальних для дошкільної освіти.
Хоча інтерес до словесної творчості у дітей виникає досить рано, але скласти повноцінну художню розповідь дитина старшого дошкільного віку не спроможна. Тому науковці наголошують на важливості самого творчого процесу як невід'ємної складової формування особистості дитини...
Статті по вихованню | Переглядів: 23652 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Мовленневий розвиток дошкольника — складний психолопчний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначаеться мірою сформованоси знань, умінь та навичок дитини i виявлясться в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні ситуації і, звичайно, заняття.
Неможливо уявити належний рівень життевої компетенцп людини без оволодіння мовленням...
Статті по вихованню | Переглядів: 45440 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Дошкільне дитинство — період розвитку емоцій. Через емоційну сферу дитина засвоює знання про навколишній світ, ознайомлюється із загальнолюдськими цінностями, встановлює взаємини з навколишнім середовищем. Дитина через пізнання свого внутрішнього світу, через поєднання його з навколишнім світом вчиться спілкуватися, керувати своєю поведінкою, уважно ставитися до своїх потреб, обираючи при цьому найактуальніші, формувати власні цінності та правила. Це довгий і достатньо складний процес. Інколи дорослі майже не приділяють уваги формуванню і розвитку емоційно-вольової сфери дитини, через це можуть виникати емоційні, нервові розлади у дошкільника, які у шкільному віці набувають подальшого розвитку...
Статті по вихованню | Переглядів: 7664 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Діти «індиго» приходять у цей світ зі своїми намірами і талантами, які виразно виявляються з моменту народження. Вони можуть вбирати знання, як губка, особливо якщо їм подобається предмет, вивчення якого забезпечує їм вищий рівень розвитку у сфері їх Інтересів. Вони реагують найкращим чином, якщо ви поводитеся з ними як з поважаними дорослими.
Дітей «індиго» можна впізнати за очима, в яких ховається глибока мудрість і усвідомленість. Ці діти володіють новими, незвичайними психологічними характеристиками і моделями поведінки...
Статті по вихованню | Переглядів: 4985 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Першим, хто намагався науково розглянути це питання, був відомий англійський психолог і антрополог XIX ст. Френсіс Гальтон. Як психолог він сформувався під безпосереднім впливом еволюційного вчення Ч. Дарвіна (який, до речі, був його двоюрідним братом). Ф. Гальтон не тільки беззастережно сприйняв усі головні ідеї Ч. Дарвіна — про мінливість видів, спадкову передачу вроджених і набутих відхилень, боротьбу за існування та природний відбір,— але й узяв собі за мету застосувати їх для пояснення індивідуально-психологічних відмінностей між людьми. Результати своїх теоретичних та фактологічних досліджень він виклав у книзі «Спадковість таланту. її закони і наслідки», яку було опубліковано у 1869 році...
Статті по вихованню | Переглядів: 4084 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Досить часто ці слова вживаються як синоніми. Але таке тлумачення є не тільки малопродуктивним, більше того, воно створює небажану двозначність. Тому багато дослідників «навантажують» термін «талановитий» спеціальним значенням, а саме: той, хто має дуже високий рівень здібностей до якої-небудь спеціальної діяльності (музичної, художньої, літературної, технічної, спортивної), причому ці здібності вже значною мірою встигли реалізуватися в конкретних суспільно значущих продуктах. Крім того, цей термін зазвичай містить ще дві ознаки: наявність виявленого творчого елемента і домінування природжених якостей...
Статті по вихованню | Переглядів: 6629 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Загальна характеристика
Методику розроблено, О. І. Савенковим і адресовано батькам. Її завдання — оцінювання батьками загальної обдарованості дитини.
Методика повинна розглядатися як додаткова до комплекту методик для фахівців (психологів і педагогів)...
Статті по вихованню | Переглядів: 4132 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

У будь-якій науковій праці, що стосується обдарованості, можна знайти чимало цікавих прикладів. Наведемо деякі з них.
Філософ І. Бентам почав вивчати давньогрецьку мову ще до того, як навчився ходити, а в трирічному віці вже опанував граматику латинської мови. Г. В. Лейбніц завдяки батькові настільки розвинув свої навчальні здібності, що після смерті батька зміг у шестирічному віці самостійно продовжити освіту. Н. Вінер уже в трирічному віці говорив і читав трьома мовами...
Статті по вихованню | Переглядів: 4878 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Основним принципом роботи загальноосвітньої школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психолога, педагогів і батьків.
Зміст роботи з обдарованими дітьми містить низку завдань, а саме: сприяння розвитку кожної особистості; виявлення обдарування дітей і максимальне сприяння їхньому розвитку.
Із цією метою впроваджується комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, що здійснюються спільно із сім'єю та школою...
Статті по вихованню | Переглядів: 21217 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz