Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Керівництво сюжетно-рольовими іграми (17187)
Супровід дитячого розвитку та покращення батьківської компетентності (5226)
Розмова вихователя з дітьми (15357)
Дитячі вікові кризи (6847)
Системність у навчанні творчого розповідання (23131)
Психологічний тренінг: розвиток креативних здібностей (8398)
Структура інтелекту Дж. Гілфорда (11078)
Рухова активність – запорука здорового способу життя. (18042)
Ранні прояви обдарованості й таланту (4794)
Особистість (9833)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


Субота, 22.07.2017, 03:44
Головна » Консультації

Всього матеріалів в каталозі: 53
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

Цю модель покладено в основу багатьох психолого-педагогічних концепцій діагностики, прогнозування, навчання і розвитку обдарованих дітей у зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Вона вважається однією з найвідоміших серед усіх моделей інтелекту. Але вона є й однією з найбільш критикованих.
Дж. Гілфорд пропонує близько 120 способів бути «розумним», які є чудовою базою для розробки програм із діагностики мислення та конкре-тизації того, шо зазнає цілеспрямованого розпитку...
Статті по вихованню | Переглядів: 11078 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Існує понад сто визначень поняття «обдарованість». Коли ми говоримо про обдарованих дітей, то маємо на увазі дітей із підвищеним рівнем розвитку інтелектуальних, творчих, академічних і соціально особистісних здібностей, а також дітей із прихованими, тобто потенційними, можливостями.
Дуже часто розвиток обдарованих дітей пов'язують із раннім (уже в дошкільному віці) виявленням відповідних ознак. Проте інтелектуальною обдарованістю, талантом до наук можуть характеризуватися й ті, хто в шкільні роки їх не виявляв.  Чому ж таке трапляється?
Можливі різні причини...
Статті по вихованню | Переглядів: 8703 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ № 1 «Слов’яночка» створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.
Оформлення групових приміщень, кабінетів, залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.
Змістовне та естетичне оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної з 13 груп дитячого садочка відповідає вибраній назві: група № 1 «Дзвіночок», група № 2 «Веселий сонях», група № 3 «Віночок», група № 4 «Ромашка», група № 5 «Бджілка», група № 6 «Калинонька», група № 7 «Джерельце», група № 8 «Сонечко», група № 9 «Веселка», група № 10 «Квіточка», група № 11 «Малятко», група № 12 «Казочка», група № 13 «Сонячна галявина».
 При організації та облаштуванні життєвого простору у групових приміщеннях врахована його величезна значимість для становлення особистості...
Статті по вихованню | Переглядів: 110286 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Ігри з природним матеріалом рано входять у життя дитини. Дитина, щойно навчившись ходити, тягнеться до лопатки, намагається копати сніг, пісок, любить бавитися з водою.
Природні факти близькі й цікаві дітям.
К.Д.Ушинський писав: «Діти не люблять іграшок нерухомих, закінчених, добре зроблених, яких вони не можуть змінити за своєю фантазією... краща іграшка для дитини та, яку вона може змусити змінитись найрізноманітнішим чином... для маленьких дітей найкраща іграшка — купа піску»...
Статті по вихованню | Переглядів: 15403 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Поняття «керівництво» у психолого-управлінській літературі — це процес налагодження керівником (вихователем) міжособистісних стосунків з підлеглими (дітьми), здійснення на них особистісного впливу для досягнення управлінських цілей.
Є два погляди на природу стилю керівництва:
1. Керівництво як вияв індивідуально-психологічних, особистісних характеристик керівника (вихователя).
2. Як результат взаємодії спільної діяльності керівника (вихователя) з колективом (групою дітей)...
Статті по вихованню | Переглядів: 17188 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

У наш час кожній людині відомо, що фізкультура і спорт корисні для здоров'я. Що ж стосується ролі руху для фізичного і психологічного розвитку дитини, то про це наголошується майже в усіх книгах про виховання дітей. Дійсно, неможливо уявити здорову дитину малорухливою. Установлено, що кожен руховий акт здійснюється в просторі і часі, тому дитина, яка активно рухається, отримує можливість набути за певну одиницю часу більшого об'єму інформації, що, як наслідок, сприяє прискореному формуванню її психіки. Фахівцями доведена також взаємозалежність рухової активності і розвитку мовлення. Рухова активність збільшує словниковий запас дитячого мовлення, сприяє більш осмисленому розумінню слів, формуванню понять, що покращує психічний розвиток дитини...
Статті по вихованню | Переглядів: 18042 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Психолого-педагогічні дослідження вітчизняних вчених (Артемова Л. В., Бойченко Н. О., Григорепко Г. І., Щербакова К. Й. та ін.) свідчать про формування важливих новоутворень у грі - провідній дитячій діяльності. Тому не випадково грамотне педагогічне керівництво ігровою діяльністю є однією з умов повноцінного розвитку дошкільника. Реалізація цієї умови потребує і правильної організації предметно-ігрового середовища, за допомогою якого педагог створює для дитини зону найближчого психічного розвитку.
Предметно-ігрове середовище буде розвивальним за умов, якщо воно розширює, поглиблює уявленим дошкільників про особливості людською житла та найважливіші для людського буття споруди соціального призначення і транспорт...
Статті по вихованню | Переглядів: 20710 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Створення розвивального середовища в дошкільних навчальних закладах є важливим напрямком реформи дошкільної освіти. Відомо, що основні підходи до здійснення реформи були сформовані ще в Концепції дошкільного виховання (І989 рік). Особливе місце в Концепції займає розділ, присвячений створенню розвивального середовища.
Сучасні дослідники (В. А. Петровськиії, Л. П. Стрелкова, Л. М. Кларина, Л. А. Смивіна), розробляючи Концепцію, визначили принципи особистісно орієнтованої побудови такого середовища в ДНЗ...
Статті по вихованню | Переглядів: 12404 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ.
1. Ваша дитина засвоює нові знання дуже швидко і легко.
2. Має почуття здорового глузду і використовує знання у практичних, повсякденних ситуаціях.
3. Вміє розмірковувати. Ясно мислить, не плутається в думках. Встановлює зв'язки між подіями, причиною та наслідком. Добре розуміє недоговорене, здогадується про те, що часто прямо не висловлюють дорослі, але мають на увазі. Встановлює причини вчинків інших людей, мотиви їх поведінки.
4. Швидко запам'ятовує почуте або прочитане без спеціальних зауважень, не витрачає багато часу на повторення того, що потрібно запам'ятати...
Статті по вихованню | Переглядів: 5173 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Удосконалення свого стилю мислення - одна з головних засад творчості педагога. Будь-який фахівець - це, насамперед, стиль мислення. Цей параметр ми визначили : «Я думаю ось так». Фахівець - це й стиль діяльності: «Ось так я роблю».
Ми ще раз нагадуємо декілька засадних позицій творчого мислення. Це - свобода польоту думки як відсутність установки на пошук однієї «самої вірної» відповіді. Це підключення уяви до думки. Пропонуємо Вам виконати завдання, які розкривають ці здібності...
Статті по вихованню | Переглядів: 8398 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz