Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Художньо-естетичний розвиток (добірка дидактичних ігор) (27350)
Види дитячих розповідей і прийоми навчання розповіді (26967)
Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення (16622)
Дівчатка: які вони? Психофізіологічні особливості (5524)
Системність у навчанні творчого розповідання (23651)
Табу чи відверта розмова? Про статеве виховання дошкільнят (12154)
Розмова вихователя з дітьми (15775)
Що таке обдарованість? (8808)
Обдарований чи талановитий? (6629)
Організація роботи з обдарованими дітьми (21217)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


Субота, 25.11.2017, 02:54
Головна » Консультації

Всього матеріалів в каталозі: 53
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

Дуже важливо, щоб дошкільнята усвідомлювали: взаємини людей — велика цінність, їх треба всіляко підтримувати й збагачувати. Слід учити дітей розуміти стан іншої людини, поважати її почуття, рахуватися з її інтересами...
Статті по вихованню | Переглядів: 15587 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Одним з основних методів розвитку діалогічної мови у дітей дошкільного віку на заняттях є бесіда. Бесіда — це організована, цілеспрямована розмова вихователя з дітьми з певної теми, яка складається із запитань і відповідей. Бесіда є ефективним словесним методом навчання, який при правильному його поєднанні з конкретними спостереженнями та діяльністю дітей відіграє велику роль в освітньо-виховній роботі з дітьми.
Розроблений Сократом і Платаном метод бесіди застосовувався у навчанні молоді риториці й логіці. Пізніше цей метод був використаний у шкіль-ному навчанні. З часів Я. А. Коменського та Й. Г. Песталоцці постало питання про застосування бесід у дошкільному вихованні...
Статті по вихованню | Переглядів: 39829 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Описування предметів, іграшок учить дітей виділяти найхарактерніші ознаки предметів, знаходити для опису точні слова і вирази, визначати відмінне і схоже в предметах у процесі їх порівняння. Вправи на описування іграшок, предметів готують дітей до проведення дидактичних ігор на опи-сування. Такі заняття запропонувала в свій час Є.І. Тихєєва, вона надавала їм великого значення в розвитку точності словника, зв'язного мовлення, логічності мислення, в розширенні кругозору дітей.
Навчання описуванню іграшок, предметів проводиться в усіх групах дитячого садка, але в молодшій групі діти описують іграшки, предмети з допомогою вихователя. В молодшій і середній групах дітей вчать описувати предмети при наявності їх, а в старшій і підготовчій — ще й по пам'яті...
Статті по вихованню | Переглядів: 17475 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

За змістом загадки повинні відповідати завданням всебічного розвитку, містити виховну думку, відповідати віковим і психологічним особливостям дітей, бути доступною.
Основа для відгадування загадок — достатньо повні уявлення про предмети і явища, тому необхідно враховувати досвід дітей, як колективний, так і індивідуальний.
Загадка повинна мати повну і точну характеристику предмета або явища, опис типових ознак. Вона повинна бути цікавою, грамотною, образною, мати ігровий характер.
Для дітей молодшої групи характерне емоційне сприймання. В молодшому віці активно розвиваються увага, пам'ять, яка стає наочно-образною, формується уява. Завдяки цьому на основі словесного опису діти можуть створити образ предмета...
Статті по вихованню | Переглядів: 18157 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Особливістю формування гуманістичної спрямованості особистості є те, що цей процес не можна обмежувати якимись певними формами освітньо-виховної роботи, місцем у режимі дня, тривалістю в часі. Дитина здобуває соціальний досвід постійно, а вихователь має постійно насичувати його відповідним змістом. Уся атмосфера дошкільного закладу — поведінка дорослих, спілкування, спільна діяльність дітей — мають слугувати реалізації цієї мети.
Причому поряд із запланованими та підготовленими вихователем формами роботи варто використовувати всі події, які відбуваються поза планом. Нова іграшка, квітка, що розквітла, повернення товариша по групі після хвороби в дитячий садок і багато інших подій — усе це може стати для дітей предметом соціально-емоційного переживання та осмислення...
Статті по вихованню | Переглядів: 8148 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Відомо, що фізичне здоров'я дитини безпосередньо залежить від її внутрішнього психологічного стану. Саме тому в дошкільних закладах нашої країни велика увага приділяється психоемоційному розвиткові дітей, створенню їм комфортних психологічних умов.
Психологічна безпека характеризується через поняття збереження психічного здоров'я дитини і відсутності психологічної загрози. Причому психологічна безпека розглядається як такий стан дитини, коли відбувається її оптимальний психічний та фізичний розвиток І усуваються внутрішні та зовнішні загрози психічному здоров'ю.
Передбачити виникнення небезпеки досить важко. Сьогодні немає обґрунтованої і докладної загальної класифікації загроз психологічній безпеці малят та можливих причин їх виникнення.
Основні причини загрози психологічній безпеці особистості можна умовно поділити на дві групи: зовнішні та внутрішні...
Статті по вихованню | Переглядів: 5799 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Вивчати дітей, виховуючи та навчаючи їх для того, щоб виховувати і навчати, вивчаючи їх — таким бачимо напрям повноцінної роботи педагога і найбільш плідний шлях пізнання психології сучасної дитини. Сучасні батьки вихованців дитячих садочків часто живуть дуже напруженим життям, де чітко розписана кожна хвилина і найменше відхилення від графіки є неприпустимим. Часом така заклопотаність своїми робочими справами, діловими зустрічами, навчанням тощо забирає у батьків багато сил, тож іноді бракує часу для нормального зацікавленого спокійного спілкування з дітьми. А саме спокою і неспішності так потребують сучасні діти. Тож про це варто подбати батькам, поки дитина росте, набуває самостійності. Саме в такій атмосфері діти відкривають дорослим свій внутрішній світ, діляться тривогами, розповідають про важливі таємниці, ставлять світоглядні запитання. У ситуації ж поспіху І цейтноту вони просто виконують те, що чекають від них батьки, відповідають на вже знайомі щоденні запитання, намагаються — вже хто як може, «вписатися» у шалений темп батьків...
Статті по вихованню | Переглядів: 5283 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Вікові кризи — неодмінна складова психологічного розвитку дитини, умова її переходу з однієї вікової сходинки на іншу. В кожному конкретному випадку вони перебігають порізному — гостріше чи м'якше — можуть викликати в дитячому організмі різні зміни, не завжди позитивні. Відтак постає низка питань. Як вчасно розпізнати в дитини симптоми вікових криз? Як слід поводитися дорослому, щоб не ускладнити процес розвитку кризи, щоб дитина вийшла з неї якомога безболісніше, з мінімальними психологічними та психосоматичними втратами? Як запобігти негативним наслідкам кризи? Пропонуємо педагогам поміркувати над цією проблемою разом з батьками своїх вихованців...
Статті по вихованню | Переглядів: 6991 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Плюралізм поглядів на формальні, змістові та організаційно-методичні аспекти дошкільної освіти призводить подекуди не стільки до утвердження свободи і демократії, скільки певною мірою до розгубленості від потоку, точніше сказати броунівського руху, ідей, програм, підходів, теорій. Не можу не погодитися з думкою Катерини Крутій, висловленою в статті про діяльнісну модель заняття (ДВ, 2006, N9 7), що таке різночитання веде до хаосу в теорії і практиці дошкільної освіти.
У сучасних дошкільних закладах, як і в будь-якій сфері діяльності, працюють люди, різні за рівнем професійної самостійності, здатності до творчості. Є творці, "педагоги від Бога", особистісна та діяльнісна модель організації життєдіяльності яких не вписується в жодні стандарти. І це дуже добре, адже завдяки цьому створюється своєрідне розвивально-виховне середовище...
Статті по вихованню | Переглядів: 36928 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Фортеця, що не захищає
Загальновідомо: сім'я для дитини — фортеця, яка забезпечує захищеність, створює психологічний комфорт, збагачує першим життєвим досвідом. Тут здійснюється базова соціалізація, залучення малюка до загальнолюдських цінностей. Завдяки батькам малеча вчиться розуміти, що її люблять, і сама виявляє любов до них. Почуття любові — невід'ємна умова здорового душевного розетку й рівноваги. "Особистість починається з любові” — стверджує у своїй книзі "Генез существования личности" С. Максименко.
Кожна доросла людина часто подумки повертається у своє дитинство, згадує своїх батьків, щоб відновити сили на життєвому шляху, зануритися в теплі, лагідні води батьківської любові й відчути умиротворення та душевний комфорт...
Статті по вихованню | Переглядів: 4765 | Додав: VinDNZ1 | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (0)

Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz