Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Види дитячих розповідей і прийоми навчання розповіді (26097)
Що робити якщо дитина агресивна? (14953)
Художньо-естетичний розвиток (добірка дидактичних ігор) (26264)
Якщо батьки розлучилися... Криза втрати (4685)
Зміст та особливості предметно-ігрового середовища (20641)
Хто такі діти "Індиго"? Як взаємодіяти з ними? (4892)
Програма з розвитку психоемоційної сфери та особистості у дітей дошкільного віку (4-5 років) (7501)
Пошуково-дослідницька діяльність та структурні відмінності від інших видів діяльності (11479)
Дівчатка: які вони? Психофізіологічні особливості (5415)
Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення (16381)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


П`ятниця, 23.06.2017, 08:04
Головна » Консультації » Статті по вихованню

Як проводити дидактичну гру
Своєрідність дидактичної гри полягає в тому, що вона дає можливість педагогу здійснювати    навчання,    вправляння, розвиток розумових здібностей, формування цінних рис особистості і взаємин дітей у доступній і привабливій для них ігровій формі.
Дидактична   гра   має   свою   сталу структуру,  яка  відрізняє її від іншої діяльності дітей: ігровий задум, ігрове завдання, ігрові дії, правила. Ігровий задум часто виражений у самій назві гри, іноді має форму ігрового завдання або ж виступає у формі інтелектуального завдання, яке потребує обдумування, порівняння, зіставлення. Він викликає жвавий інтерес у дітей, збуджує їх активність. Ігровий задум інколи виступає і як запитання (а якби?) або може мати форму загадки, в якій подані лише деякі умови. Ігрові дії у грі можуть бути дуже різноманітними,   відповідно   до   віку дітей. В іграх малих дітей ігрові дії полягають у розкладанні картинок, у наслідувальних рухах.  Ігрові дії старший дітей  складніші,  бо  вони  вимагають взаємодії одних дітей з іншими, послідовності, черговості. Це можуть бути й (інтелектуальні дїі) порівняння, зіставлення, описування і т. д. Правила гри виконують функуію організуючого елемента гри. Вони дисциплінують дітей, вказують спосіб і послідовність дії, регулюють взаємовідносини дітей у грі. Всі структурні  елементи  дидактичної  гри взаємозв'язані між собою, і відсутність одного з них руйнує гру. Без ігрового задуму та ігрових дій дидактична гра перетворюється у вправу.
Дидактичні ігри треба добирати відповідно до завдань навчально-виховної роботи. В молодшому віці за допомогою дидактичних ігор можна вчити дітей впізнавати і називати предмети та їх ознаки, розрізняти їх за формою, кольором, величиною, розміщенням у просторі, також робити прості узагальнення, групувати предмети за названими ознаками. Доцільно, щоб під час гри дитина бачила реальний предмет, включаючи в його сприймання якомога більше аналізаторів (оглянути предмет, пошукати, послухати, покуштувати тощо). Складнішою формою гри є порівняння предметів за однією чи двома ознаками: кольором, формою, величиною. Так підводять дітей до узагальнення.  В іграх з картинками вихователь навчає малят порівнювати й добирати картинки за певним значенням (наприклад, до дорослих тварин підбирати їх дитинчат і т. д.).
Діти середнього дошкільного віку здатні оволодіти узагальненими родовими поняттями (наприклад, яблуко, груша, слива — це фрукт). З ними проводять ігри на порівняння та класифікацію предметів і їх зображення на картинках, формування числових понять. У процесі гри діти вчаться більш диференційовано розрізняти кольори і їх відтінки, геометричні форми.
У старшому дошкільному віці педагог за допомогою дидактичних ігор впорядковує і розширює сенсорний досвід дітей, вчить їх точно і швидко виділяти певні ознаки, порівнювати й групувати предмети за спільними ознаками.
Категорія: Статті по вихованню | Додав: VinDNZ1 (01.10.2009)
Переглядів: 8454 | Теги: навчання, ігрова діяльність, діти, виховання | Рейтинг: 4.1/22
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz