Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Методична робота в дошкільному навчальному закладі (110485)
Підготуйте дитину до дитячого садка (10039)
Художньо-естетичний розвиток (добірка дидактичних ігор) (26726)
Пошуково-дослідницька діяльність та структурні відмінності від інших видів діяльності (11598)
Ранні прояви обдарованості й таланту (4829)
Що робити якщо дитина агресивна? (15255)
Методика навчання дітей описовим розповідям (16951)
Наріжний камінь особистісно орієнтованої моделі (7285)
Рухова активність – запорука здорового способу життя. (18188)
Педагогічні принципи організації розвивального середовища (12464)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


П`ятниця, 22.09.2017, 05:37
Головна » Консультації » Статті по вихованню

Хто такі діти "Індиго"? Як взаємодіяти з ними?
О. Марінушкіна, Т. Шубіна
Діти «індиго» приходять у цей світ зі своїми намірами і талантами, які виразно виявляються з моменту народження. Вони можуть вбирати знання, як губка, особливо якщо їм подобається предмет, вивчення якого забезпечує їм вищий рівень розвитку у сфері їх Інтересів. Вони реагують найкращим чином, якщо ви поводитеся з ними як з поважаними дорослими.
Дітей «індиго» можна впізнати за очима, в яких ховається глибока мудрість і усвідомленість. Ці діти володіють новими, незвичайними психологічними характеристиками і моделями поведінки. Це припускає, що оточуючі, які взаємодіють із подібними дітьми (особливо батьки), для того щоб досягти успіху, повинні змінити свій підхід до них і методи виховання.

Найпоширеніші якості дітей «індиго»

1. Вони приходять у цей світ із відчуттям своєї царственості (і часто поводяться ВІДПОВІДНИМ ЧИНОМ).
2. Вони відчувають, що «заслужили бути тут», і дуже здивовані тим, що інші не завжди поділяють їхню думку.
3. Вони не сумніваються в своїй значущості. Нерідко вони повідомляють батькам, «ким вони є».    .
4. У них відсутні абсолютні авторитети, вони не вважають за потрібне пояснювати свої вчинки і визнають свободу вибору.
5. Вони розгублюються, маючи справу з консервативними системами, де замість прояву творчої думки суворо дотримуються традицій.
6. Вони часто бачать раціональніший спосіб зробити щось в школі або вдома, проте оточуючі сприймають це як «порушення правил» і їхнє небажання пристосовуватися до існуючої системи.
7. Вони здаються некомунікабельними, якщо знаходяться в компанії однолітків. Якщо поряд немає нікого, хто має подібний менталітет, вони часто замикаються в собі, відчуваючи, що ніхто в цьому світі їх не розуміє. Тому встановлення соціальних зв'язків в період навчання для них є досить складним.
8. Вони ніяк не відгукуються на звинувачення в порушенні дисципліни. До заяв на зразок «ось почекай, прийде батько, дізнається, що ти накоїв, тоді побачиш...» вони залишаються глухими.
9. Вони не соромляться давати вам зрозуміти, в чому мають потребу.

Як же виховувати дитину «індиго»?

1. Поводьтеся з дітьми «індиго» шанобливо. Вітайте їх появу у вашій сім'ї.
2. Допомагайте їм приймати самостійні рішення в тому, що стосується ЇХНЬОЇ ДИСЦИПЛІНИ.
3. Завжди надавайте їм свободу вибору, чого б це не стосувалося!
4. Ніколи не принижуйте їх — ніколи!
Завжди пояснюйте їм, чому ви даєте їм якісь Інструкції. 1 при цьому самі слухайте свої пояснення. Чи не звучать вони безглуздо? Якщо так, то поверніться до своїх інструкцій і змініть їх. Діти поважатимуть вас за це. Але якщо ви наказуєте їм диктаторським, авторитарним тоном без вагомих підстав, то діти відстороняться від вас. Вони не слухатимуться, і, навіть більш того, вони запропонують вам цілий список причин, чому це недобре! Іноді ваші пояснення можуть бути найпростішими — «тому, що цим ти допоможеш мені, а я сьогодні страшно втомилася».
Чесністю завойовуйте їхні серця. Спочатку вони думатимуть про те, що ви сказали, а потім почнуть і виконувати.
6. Зробіть їх своїми партнерами в їх власному вихованні.
7. Поки вони ще малі, пояснюйте їм все, що ви робите. Вони не завжди зрозуміють вас, але відчують ваші думки і ваше поважне ставлення до них.
8. Ваша підтримка їхніх дій повинна виражатися перш за все у формуванні у них відчуття безпеки. Уникайте осуду і критики щодо них. Завжди давайте їм зрозуміти, що ви підтримуєте їхні починання. Вони стануть сприйнятливішими до ваших слів — і здивують вас. Не примушуйте їх досягати чогось, але дозвольте їм діяти з натхненням.
9. Не говоріть їм, хто вони зараз або ким вони стануть згодом. Вони знають це краще за вас. Дозвольте їм самим вирішувати, що їм цікавіше. Не примушуйте їх продовжувати вашу династію І не залучайте їх до сімейного бізнесу тільки на тій підставі, що так робили декілька поколінь у вашій сім'ї. Така дитина залишиться абсолютно глухою до цих аргументів.
10. Визначаючи для дітей «індиго» межі дозволеної поведінки, зберігайте при цьому творчий підхід до їх виховання.
11. Давайте вихід їхній нескінченній фізичній енергії.
12. Дозвольте дитині самій встановлювати межі, а не навпаки; вона з раді стю встановлюватиме правила гри за підтримки дорослих.
13. Поводьтеся з ними як з дорослими і рівними, але не покладайте на них дорослі обов'язки.
14. Давайте цим дітям докладні пояснення, а також надайте їм право висловлювати свою думку під час ухвалення рішень із різних питань.
15. Слухайте їх! Вони насправді мудрі і знають такі речі, які вам невідомі.

Скачати повну статтю в файлі Word можна в Архіві статей.

Категорія: Статті по вихованню | Додав: VinDNZ1 (29.09.2009)
Переглядів: 4934 | Теги: консультації, діти, виховання | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz