Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Дівчатка: які вони? Психофізіологічні особливості (5497)
Сучасне заняття: формальні, змістові та структурні ознаки (36616)
Методика використання загадок в роботі з дітьми (17958)
Якщо батьки розлучилися... Криза втрати (4746)
Розв’язування математичних задач: компетентнісний підхід (11490)
Типи обдарованості, їх характеристика за Де Хааком та Кафом. (5266)
Що робити якщо дитина агресивна? (15416)
Ранні прояви обдарованості й таланту (4854)
Керівництво сюжетно-рольовими іграми (17474)
Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти (45032)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


Понеділок, 23.10.2017, 21:42
Головна » Консультації » Статті по вихованню

Типи обдарованості, їх характеристика за Де Хааком та Кафом.
М. Каратаєва
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ.
1. Ваша дитина засвоює нові знання дуже швидко і легко.
2. Має почуття здорового глузду і використовує знання у практичних, повсякденних ситуаціях.
3. Вміє розмірковувати. Ясно мислить, не плутається в думках. Встановлює зв'язки між подіями, причиною та наслідком. Добре розуміє недоговорене, здогадується про те, що часто прямо не висловлюють дорослі, але мають на увазі. Встановлює причини вчинків інших людей, мотиви їх поведінки.
4. Швидко запам'ятовує почуте або прочитане без спеціальних зауважень, не витрачає багато часу на повторення того, що потрібно запам'ятати.
5. Знає багато про такі події і проблеми, про які його однолітки не знають і не здогадуються.
6. Багатий словниковий запас, користується новими словами, легко висловлює свою думку.
7. Любить читати книжки, які звичайно читають не однолітки, а діти трохи старші за віком.
8. Вирішує складні завдання, що потребують розумових зусиль.
9. Має різнобічні інтереси. Ставить багато запитань.
10. Випереджає своїх однолітків у навчанні на рік чи два. Часто нудьгує на заняттях, уроках, тому що навчальний матеріал йому вже давно відомий з книжок, журналів, розповідей дорослих.
11. Оригінально мислить і пропонує несподівані, оригінальні відповіді та рішення.
12. Дуже спостережлива, швидко реагує на все нове і несподіване.

СХИЛЬНІСТЬ ДО ЗАНЯТЬ НАУКОВОЮ РОБОТОЮ
1. Висловлює думки чітко і точно.
2. Читає книги, статті, популярні видання, журнали з випередженням своїх однолітків на рік-два.
3. Володіє вищою від середньої здатністю щодо розуміння абстрактних понять та встановлення узагальнень.
4. Добра «моторна» координація, особливо між зоровим сприйняттям і рукою. Добре фіксує те, що бачить і чітко записує те, що чує.
5. Після уроків любить читати науково-популярні журнали, книги, віддаючи їм перевагу перед художньою літературою.
6. Не сумує, якщо її проект чи новий задум не підтриманий педагогом чи батьками, або якщо «експеримент» не вдався.
7. Прагне з'ясувати причини і суть подій.
8. Проводить багато часу над створенням власних «проектів» (конструювання, збирання колекцій тощо).
9. Любить обговорювати наукові події, винаходи, часто задумується над цим.

ЛІТЕРАТУРНЕ ОБДАРУВАННЯ
1. Легко будує розповідь, починаючи від зав'язки сюжету і закінчую чи розв'язанням якого-небудь конфлікту.
2. Придумує щось нове і незвичне, коли розповідає уже всім відоме.
3. Дотримується лише необхідних деталей у розповідях про події, все неістотне відкидає, залишає головне, найбільш характерне.
4. Розповідаючи про щось, вміє добре дотримуватись вибраного сюжету, не втрачає головної думки.
5. Вибирає у своїх розповідях такі слова, які добре передають емоційний стан героїв, їх переживання і почуття.
6. Уміє передавати у розповідях такі деталі, які важливі для розуміння події (що не вміють робити його однолітки). Разом з тим не упускає основної лінії сюжету.
7. Любить писати оповідання чи вірші.
8. Зображає у розповідях своїх героїв дуже живими, передає їх почуття, настрій та характер.

ХУДОЖНІ ЗДІБНОСТІ
1. У своїх малюнках, картинах зображає різні предмети, ситуації, людей (немає одноманітності в сюжетах малюнків).
2. Серйозно ставиться до творів мистецтва.
3. Стає вдумливого і дуже серйозною, коли бачить хорошу картину, незвичну скульптуру, красиво і художньо виконану річ, слухає музику.
4. Завжди готова використати будь-який новий матеріал для виготовлення іграшки, картини, малюнка, композиції, у роботі з ножицями, клеєм.
5. Коли має час, охоче малює, ліпить, створює композиції, що мають художнє призначення (прикраси для дому, одягу тощо).
6. Звертається до малюнка або ліплення для того, щоб виразити свої почуття і настрій.
7. Цікавиться творами мистецтва, створеними іншими людьми. Може висловити свою власну оцінку і прагне відтворити те, що подобається, у своєму власному малюнку або створеній іграшці, скульптурі.
8. Любить працювати з клеєм, пластиліном, глиною, щоб відображати події, речі у трьох вимірах і просторово.

АРТИСТИЧНИЙ ТАЛАНТ
1. Легко входить у роль іншого персонажа, людини тощо.
2. Цікавиться акторською грою.
3. Змінює тональність і тембр голосу, коли зображає іншу людину.
4. Розуміє і вміє відобразити конфлікт у ситуації, коли має можливість розіграти яку-небудь драматичну сцену.
5. Передає почуття через міміку, жести, рухи.
6. Прагне викликати емоційні реакції в інших людей, коли про щось захоплено розповідає.
7. Дуже легко драматизує, передає почуття, емоції, переживання.

МУЗИЧНИЙ ТАЛАНТ
1. Відгукується дуже швидко і легко на ритм і мелодії, завжди вслухається в них.
2. Добре співає.
3. У гру на інструменті, у пісню чи танець вносить багато енергії і почуттів.
4. Любить музичні записи. Прагне піти на концерт або туди, де можна почути музику.
5. Любить співати разом з іншими.
6. У пісні або музиці передає свої почуття, свій стан.
7. Співає оригінальні власні мелодії.
8. Добре грає на якомусь інструменті.

ТЕХНІЧНІ ЗДІБНОСТІ
1. Добре виконує завдання з ручної праці.
2. Цікавиться механізмами і машинами.
3. Захоплюється конструюванням машин, приладів, моделей поїздів, радіоприймачів.
4. Може лагодити зіпсовані прилади, використовувати старі деталі для створення всяких іграшок.
5. Любить з'ясовувати причини відмов, несправностей у роботі різних механізмів.
6. Любить конструювати за кресленнями, схемами, фотографіями.
7. Читає журнали і статті про створення нових приладів, машин, механізмів.

Скачати повну статтю в файлі Word можна в Архіві статей.

Категорія: Статті по вихованню | Додав: VinDNZ1 (29.09.2009)
Переглядів: 5267 | Теги: діти, консультації, виховання | Рейтинг: 4.8/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz