Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

...

Консультації
Соціалізація – навчання жити в суспільстві (16587)
Психологічний тренінг: розвиток креативних здібностей (8370)
Виховання людяності: технологічний аспект (7916)
Роль дорослого в розвитку творчих ігор (8999)
Якщо батьки розлучилися... Криза втрати (4685)
Загартування (валеологія) (24930)
Розмова вихователя з дітьми (15298)
Пошуково-дослідницька діяльність дітей дошкільного віку (75671)
Табу чи відверта розмова? Про статеве виховання дошкільнят (11921)
Особистість (9816)

Категорії розділу
Статті по вихованню [53]

Погода в Вінниці

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Слов'яночка


П`ятниця, 23.06.2017, 08:02
Головна » Консультації » Статті по вихованню

Загартування (валеологія)
Середня група
Подорож з Пустунчиком
Мета: Закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, будову тіла. Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм. Розвивати пам’ять, увагу, активність мислення, зв’язне мовлення.
                                                
Хід заняття:
Вихователь: Сьогодні ми всі разом вирушимо на кораблі « Здоров’ячок » у країну, де завжди чекають тих, хто з повагою ставиться до здоров’я і піклується про нього. А що нам знадобиться в дорозі?
Так, дійсно, гарний настрій! Рушаймо!
Ой, погляньте дітки, а чиї то вушка виглядають? Та це ж Зайчик – пустунець, він теж хоче з нами подорожувати. Пустунчик увесь час грається і нічого не робить. Він взагалі не піклується про своє здоров’я і може захворіти. Давайте навчимо Пустунчика піклуватись про своє здоров’я, як потрібно доглядати за своїм тілом. А ви знаєте з чого складається наше тіло?

Дидактична гра «Частини тіла»
( на фланелеграфі для показу дітям розміщені  відокремлені частини тіла ляльки. Завдання: зібрати ляльку називаючи частини тіла. )
Вихователь: Але знати будову тіла - замало . Що потрібно, щоб наше тіло було здоровим? Давайте пригадаємо прислів’я про здоров’я. ( діти називають )
Вихователь: А твоє тіло, Пустунчику, тебе слухається? А ми зараз перевіримо.
 ( усі разом виконують вправи, Пустунчик виконує їх невміло )
Пустунчик: А чому у мене не виходить?
Діти: Тому що ти не займаєшся фізкультурою.
Вихователь: Фізкультура завжди дружить з посмішкою. А щоб усмішка була гарна, треба мати здорові зуби. Що для цього потрібно робити?

Дидактична гра «Шкода та користь для зубів»
(на фланелеграфі викладені малюнки предметів, які впливають на здоров’я зубів: зубна паста, щітка, зубна нитка, горіхи, яблуко, морква, цукерки, тощо. Діти називають предмети і кажуть – корисно чи ні. )
Поки Пустунчик вчився як піклуватись про своє тіло, ми дістались до Чарівної країни. Погляньте, яка чудова квіткова галявина. Скільки тут квітів. А ось не проста квітка, а чарівна!

Дидактична гра «Чарівна квітка»
Зараз ми дізнаємось чи навчився Пустунчик піклуватись про своє здоров’я?
(діти і Пустунчик називають і прикріпляють відповідну пелюстку до чарівної квітки):

1. чистити зуби;
2. гуляти на свіжому повітрі;
3. робити фіззарядку;
4. мити руки;
5. їсти фрукти;
(після вірних відповідей квітка співає)

Вихователь: Що ж дітки, нам час повертатись до дитячого садочка.
Пустунчик: А я залишусь в цій чудовій країні. Дякую вам, що ви навчили мене піклуватись про своє здоров’я.

Діти повертаються під пісню:

Щоб росли усі ми дужими
Не будемо до себе ми байдужими
Все тіло будем берегти
І з народною медициною в ногу іти!

Старша група
Урок здоров’я у лісовій школі
Мета: Закріплювати знання дітей про способи оздоровлення організму. Про значення вітамінів для розвитку та укріплення здоров’я, стимулювати бажання піклуватись про своє здоров’я . Розвивати пам’ять, увагу, виховувати співчуття і бажання допомогти хворому.
 
Вихователь: Діти, сьогодні я отримала від лісових звірів запрошення на урок здоров’я у лісову школу. Тому я пропоную здійснити чарівне перетворення. А допоможе нам в цьому чарівна музика.
 1,2,3,4,5 – грай музико, грай!
 Нас на лісових звірят обертай!
Подивіться у чарівне люстерко і скажіть, хто на яких звірів перетворився?
Сідайте звірята на пеньочки, розпочнемо наш урок. Вже всі зібрались? А де ж це наш півник?
(із – за ширми говорить Курочка: « Ой лишенько, захворів Півник. Не послухав мене, наївся ягід і заболів у нього живіт!»)
Звірята, раз у нас урок здоров’я, давайте допоможемо півникові одужати.

Бесіда з дітьми.
- Що означає бути здоровими?
- Що для цього потрібно робити?
- Що для цього ми робимо в дитячому садочку?
- А чого потрібно більше їсти?
- А де їх найбільше?
- Як слід вживати овочі і фрукти?
Щоб Півник швидше одужав давайте зберемо для нього овочі і фрукти, бо йому зараз дуже потрібні вітаміни. А овочі і фрукти зробимо усміхненими – щоб Півникові захотілось їх з’їсти.
( діти домальовують овочам і фруктам обличчя )
Ось подивіться скільки ми зібрали овочів і фруктів. Нехай Півник їх їсть і швидше одужує.
Курочка: Дякую вам за допомогу!
Вихователь: А ще наші звірята розкажуть, які вітаміни для чого корисні.

Діти:
1. Катя й Рома, Діма й Оля
Швидко ріжуть бараболю
Цибулину, капустину,
Солі всипали частину
У такім смачнім салаті
Вітамінів є багато!

2. Глянь, цікаві оченята.
Хочуть книжку почитати
Щоб хороші очі мати,
« А » слід вітамін вживати!

3. Що живе у цибулині?
І в червоній є перчині?
І в морквині, в абрикосах?
Їжте діти, він хороший!

4. Хто нам скаже де живе
Вітамін із групи « В »?
В яблуневий сад підем
В стиглім яблуці знайдем!

5. Щоб були ви здоровенькі
І красиві, й рум’яненькі
Вітаміни споживай
І здоровим виростай!

Вихователь: Я думаю, що Півник незабаром одужає, а ми з вами продовжимо наш урок здоров’я.
(із – за ширми « Ку – ка – рі – ку. Ох! » (кашляє))
Курочка: Півнику, братику, чому ти такий неслухняний? Казала ж тобі, не пий холодної водички, горличко заболить.
Вихователь: Знову біда у Півника. Звірята, давайте розкажемо Півнику чому не можна пити холодної води. А яку потрібно пити? Чому кип’ячену? Що слід робити, щоб вилікувати Півникові горличко? Який чай потрібно пити?
( калиновий, малиновий, липовий, шипшиновий )
Дітки, давайте зберемо для Півника ті рослини, з яких можна пити цілющий чай.

Дидактична гра «Збери потрібне»
(на столі лежать пучки трав, діти мають вибрати лікарські рослини)
Вихователь: Ось Курочко, ми зібрали лікарські рослини. Заварюй з них чай і лікуй Півника.
Курочка: Дякую вам, звірята, ви вже вдруге допомагаєте мені.
Вихователь: А ще звірята хочуть вам дати рецепти здоров’я.

Скачати повну статтю в файлі Word можна в Архіві статей.

Категорія: Статті по вихованню | Додав: VinDNZ1 (01.10.2009)
Переглядів: 24931 | Теги: Здоров'я, консультації, діти, виховання, заняття, валеологія | Рейтинг: 4.2/16
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Меню сайту

Наші фото

Друзі сайту
Вінницьке міське управління освіти

Вінницька міська рада

Вінницька ОДА

Урядовий портал

Міністерство освіти і науки України


Наші діткиsadochok.org - Дитячі садочки Києва



Наша кнопка
slovyanochka.at.ua - ДНЗ №1 Слов'яночка м. Вінниця
отримати код

Статистика

Рейтинг@Mail.ru



Copyright ORIGAMI © 2009-2017Хостинг від uCoz